Обрати сторінку

Яке у тебе відчуття, коли в домі прибрано, все блистить, речі на своїх місцях і простір впорядковано? Хтось скаже – жах. Я скажу, що мені дуже кайфово, а ще якщо пахне лавандою, то взагалі рай на землі)

А якщо перенести це ж відчуття на інші життєві сфери?
Наприклад, електронну пошту, яка завжди захламлена і нагадує горище старого дому, коли на деяких листах вже завелася павутина і пахне затхлими пропозиціями? Мушу бути чесним: не завжди такий порядок можна знайти там, де я є, однак після впорядкованості мислення, беруся за впорядкованість справ і місць у моєму житті.

Які варіанти із впорядкуванням пошти?

  • почистити від зайвого
  • створити систему
  • розсортувати потрібне і надалі дотримуватися цієї системи

Кінцева ціль – чистий inbox, все потрібне «на полицях», все зайве – в треш.
Робиться все досить просто: потрібно трохи часу (залежно від стану запущеності), терпіння, комп’ютер і розуміння роботи програми.

Отже, для початку я переглянув листи від сайтів, на які підписаний. Що не читаю – одразу ж відписався (відверто, з десятків залишилося декілька штук), відписався також від сповіщень про активність у соцмережах – і так бачу, коли заходжу, куди не заходжу – значить не треба.
Другий етап – створення зручної для вас системи папок. У Gmail можна створити мітки (типу папки), в які можна сортувати листи. Для себе розділив дві категорії: робочі проекти і особисті, кожен з яких відповідно розподілив по назвах чи імені адресата.
Не лишнім також буде встановити для себе час перевірки пошти. Великий бонус використання пошти для роботи полягає в тому, що від неї не очікують моментальної відповіді, як, для прикладу, від месенджера чи скайпу. Цілком нормально, якщо ми відповідаємо на лист на протязі 2-3 годин. Виходячи із цього пошту можна перевіряти 2-3 рази на день, а то й звести до 1 разу в день, вже залежиться від діяльності. Тобто ми можемо спокійно завершувати справу не відволікаючись на повідомлення.

Кінцевий результат – чистий інбокс і ясність у голові.

Окремо можу порекомендувати для людей, які часто користуються поштою і мають великий потік мейлів – інструмент Inbox від Gmail -. Суть його майже та сама, різниця у можливостях:
1) Краще розсортовує пошту, тобто більше автоматичних категорій
2) Збереження посилань – реально круто. Спеціальний додаток до Chrome дозволяє швидко зберігати всі потрібні вам посилання, відповідно, їх не потрібно скидати комусь в повідомлення чи на пошту. Зберігаються вони в інбоксі, потім їх теж можна сортувати
3) Що сподобалось – дайджест всіх листів, які приходять по розсилці. Тобто вони не просто списком ідуть, а сегментами, в яких зразу видно прикріплені файли, фото. Таким чином можна одним поглядом ознайомитися із контентом і вирішити, що робити з листом.
4) Бонус – календар і нагадування, своєрідний to-do list.

В цілому, досить зручний інструмент, до якого, правда, треба звикнути.
Якщо коротко, то так) Насправді, вважаю, що всі рутинні процеси потрібно підвести під якусь систему. Таким чином я звільняю більше часу для експериментів і відкриттів чи просто для відпочинку.

Парядок, гражданє)